Bez znaczenia czy chodzi o zdjęcia z powietrza albo o postery dużego wymiaru to trzeba pamiętać, iż promocja bardzo często podtrzymuje, a nawet wzmacnia spółkę na rynku.
Dlatego czy spółka jest większa czy mała właściciel musi włożyć kapitał we właściwą reklamę.

Źródło: http://www.flickr.com
Koncepcji na promocję jest dużo wiele zależy od inwencji twórczej właściciela spółki, ale również od bieżących potrzeb miejscowego rynku. Reguła jest jedna im promocja jest ciekawsza tym większą liczbę osób zainteresuje przykładowo reklama na dronie. Chodzi o to, by w szerokim wachlarzu firm z tej samej branży odróżnić czymś szczególnym swą spółkę i jej działalność. Mogą to być zdjęcia z powietrza albo klasyczne ulotki, lecz istotne, aby każda forma była atrakcyjna dla wzroku, a nawet dla słuchu przyszłego klienta. Ulotki, postery powinny być wizualnie wykończone, powinny przyciągać wzrok i być zapamiętywalne. Bardzo dobrym pomysłem może okazać się zawiadomienie w miejscowej prasie albo – nasz serwis www – audycji radiowej. Fachowcy uważają, iż pomijając zdjęcia z powietrza albo (kontynuuj) promocję na aucie większe znaczenie ma strona www, na której powinny być zamieszczane nie tylko najważniejsze wiadomości o produkcie, ale też bieżące zdjęcia dla przykładu produktu.
Jednak rozplanowując formę i sposób reklamy należy się zastanowić czy np. reklama na dronie nie będzie za dużym wydatkiem na mały rynek, dlatego, że nawet przy bardzo atrakcyjnej formie reklama przy małej społeczności może się okazać mało produktywna.