
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku i równocześnie szanując reguły, jakimi kieruje się marketing, agencje reklamowe proponując nowoczesne formy przekazu, a wśród nich prym wiedzie telebim – Jego wynajęcie przewyższa rzecz jasna cenę wynajęcia zwykłego bilbordu, ale i tak jest to tańsze rozwiązanie niż spot. A cała przygoda z rzeczonym wynalazkiem zaczyna się często od telefonu przedstawiciela agencji reklamowej lub przesłanej przez niego oferty handlowej. Poznajmy zatem argumenty, którymi jest w stanie przekonać biznesmena do wyłożenia funduszy na taką właśnie formę reklamy.

Telebim – daily motion – posiada jedną ważną zaletę, dzięki której ma przewagę nad konkurencyjnymi formami przekazu w reklamie. A mianowicie pozostaje w miarę nowym wynalazkiem, przez co już z definicji zwraca uwagę przechodniów. Kolejnym niepodważalnym argumentem za pozostaje fakt, że migający ekran w sposób wyjątkowy oddziałuje na ludzką psychikę, co już zostało udowodnione naukowo. Kolorowe i szybko zmieniające się obrazy kierują na siebie uwagę przypadkowych spacerowiczów lub osób czekających na przystanku.
Zaciekawiły Cię informacje, które właśnie znalazłeś w tym artykule? Jeśli tak, to dodatkowo zweryfikuj ofertę , a stwierdzisz, że wszelkie dane są wiarygodne.
I właśnie o to chodzi, ponieważ już jedno wejrzenie potrafi zdziałać cuda. W ten sposób utrwala się wizerunek marki oraz slogan reklamowy, o czym nasi obserwatorzy być może jeszcze nie wiedzą. Zresztą reklama ma działać także, a może nawet nade wszystko, na naszą podświadomość. W końcu niejednej z nas zdarzyło się w czasie porannej toalety podśpiewywać pod nosem usłyszany tydzień wcześniej slogan zaprezentowany przez nieznaną piosenkarkę.