
Jeśli chcesz pogłębić swą wiedzę na przedstawiany temat, to przejrzyj nowy materiał (https://osuszymy.to/poradnik.html), który zapewne będzie dla Ciebie bardzo wciągający.
Aby auto pracowało bez zarzutu, to powinno posiadać nie tylko mocny silnik, ale też nielichą skrzynię biegów. A najkorzystniej jeżeli miałoby jeszcze reduktor. Jest to po prostu specjalna przekładnia, która jest montowana za normalną skrzynią biegów. Sterowana jest całkowicie odrębnym systemem. Dzięki temu urządzeniu auto ma więcej siły na kołach, a silnik mniej się męczy. Fachowcy mówią, że reduktor powinno się używać zawsze, gdy poruszamy się w terenie (a więc nie po asfaltowej drodze). Zwłaszcza jeżeli trasa jest ciężka i nie osiągamy więcej niż 50 km/h. Znawców na pewno nie zdziwi fakt, że reduktor powinien być używany tylko wówczas, gdy włączony zostanie napęd (https://www.arapneumatik.pl/k-42-napedy-liniowe-silowniki-elektryczne-parker-origa) 4×4. Nie jest on bezpośrednio połączony z przednim napędem, ale rzecz idzie o ogólne odciążenie wozu.